Sunday, February 9, 2014

Testing 2014 #tumpanglalu

oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ingtkan dah xnk celoteh lagi

muncul haaa.....

dah msuk thn bru dh piah oiiii

hihihihihiihih

ASSALAMUALAIKUM

lama aku tgglkn blg ni.....
ni pun bkk pkai laptop sndri...sudahnyer....smpai tukaw2 password bagai..
almaklumlah dh tukar pc baru....jd mood tu dah xder langsung...
ehhhh salahkan pc baru ke????entah lahhhhhhh

eehhhhhhhhhhh..tetiba nak tepek muka sendiri....well..iolls xder insta2 nie....
tambun kan pipi aku
mauripan baking powder semue tu ada kat pipi aku
hihihihihiihihih
#mcm comel mcm cantik.....ikut tempo lagu yer.....hihihihihihiihhiihhi

actually byk nak bebel2 dlm blog nie...harapnyer mood aku akn terus rajin dan rajin...
sbb kat sini klau aku luahkan pape....xramai yg tau...hik hik hik hik
so xder lah sgt sesi nak tya siapa.............apa ker die.............ok ke...........xker gitu...
sumtime bnda2 gitu buat aku rimas.mmg intension nk amek erat.tp jgn la kapochi sgt...be profesional.
kan dah msuk thn baru.umr pun memasing akn meningkat

ehh diam x diam dah msuk bln 2....

OMG.......OMGGGGGGGGGGGG...#nganga sikit jer xpyh hover sgt nganga tu#
time flies so fast...
hope this year dpt beri yg trbaik utk aku...wlaupn x byk tp tetap.aminnn mudah2an
ok starting xnk bebel pepjg
mukaddimah pepjg org ngantok oiiii
flying kiss 2014#giler poyo nak mamsssssss#

No comments:

Post a Comment